Egészséget nem vásárolhatsz, de kerékpárt igen!

Shimano Deore XT priority pack váltórendszer
Shimano Deore XT priority pack váltórendszer
394 890 Ft 
Online ár: 363 299 Ft

Shimano Deore XT priority pack váltórendszer

Cikkszám: 6140355006525
Hűségponttal is
megvásárolható
Shimano Deore XT priority pack váltórendszer
Shimano Deore XT priority pack váltórendszer
Shimano Deore XT priority pack váltórendszer
Shimano Deore XT priority pack váltórendszer
Shimano Deore XT priority pack váltórendszer
Shimano Deore XT priority pack váltórendszer
Shimano Deore XT priority pack váltórendszer
Shimano Deore XT priority pack váltórendszer
Shimano Deore XT priority pack váltórendszer
Shimano Deore XT priority pack váltórendszer
394 890 Ft 
Online ár: 363 299 Ft
A vásárlás után járó pontok: 36 330 Ft
Elérhetőség
Raktáron
Gyártó
Shimano
Évjárat
2020

Online áraink a webshopban leadott és visszaigazolt rendelésekre vonatkoznak.

Raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Hitelkalkulátor
Ha részletfizetéssel vásárolnád meg a terméket, helyezd a kosárba, majd a fizetési módnál jelöld be Cetelem Online Áruhitelt.
Berguson Kft. a Magyar Cetelem Bank Zrt. hitelközvetítője, a Bank a hitelbírálathoz szükséges dokumentumok meghatározásának, valamint a hitelbírálat jogát fenntartja. A Bank a pénzügyi szervezetek Magatartási Kódexének alávetette magát.
Részletek
  • Szett tartalma

 

  • Hajtókar:
  • Fogaskeréksor: CS-M810051 10-51T (10-12-14-16-18-21-24-28-33-39-45-51T)
  • Lánc:CN-M8100Q 126L
  • Hátsó váltó:RD-M8100-SGS 1x12s, max 51T
  • Váltókar:SL-M8100-IR 12s rapidfire plus, I-specEV
  • Fékek:BL-M8100-L 1000mm N03A szinteres betét / BL-M8100-R 1700mm N03A szinteres betét
  • Tárcsák:RT-MT800ME 180mm E/H
  • Agyak:HB-8110-B 32H első és FH-M8110-B 32H hátsó

 

  • Megérkezett a Shimano új 12 sebességes Deore XT váltórendszere!
  • Az elmúlt évtizedben megszokhattuk, hogy az összes újdonságot a legmagasabb kategóriás groupset-jénél mutatja be a japán óriás, a fejlesztések pedig évente „csorognak le” az alacsonyabb kategóriás szettekbe. Nem kellett hozzá tehát nagy jóstehetség, hogy az XTR tavalyi bemutatása után a legnagyobb fejlesztések idén megjelennek a Deore XT szettben is. Vegyük sorra a legnagyobb újdonságokat alkatrészenként!

 

  • Hajtókar: az M9100-as XTR szettben lévő karhoz hasonlóan itt is közvetlen felfogatású lánctányérokat találhatunk, tehát egy központi csavarral, egyszerűen cserélhetünk lánctányérokat, melyek a Shimano-tól megszokottan nem ovál, hanem hagyományos kör alakúak. Ez igaz az egy- és kétsebességes lánctányérokra is, előbbi viszont természetesen Narrow-Wide kialakítású. A kar természetesen üregesre kovácsolt alumínium, külső oldalát pedig gyárilag ellátták kopásálló fóliával, hogy a cipőnk sarkával ne a fekete eloxálást polírozzuk. Bár a kar bal oldalát még nem volt lehetőségünk megvizsgálni, több mint valószínű, hogy a korábbi évjáratú XT rögzítő rendszerét fogja megkapni: egy központi csapágy-előfeszítő csavar, két rögzítőcsavar a tengelyen.
  • Fogaskeréksor: az egytányéros hajtókarhoz nagy hátsó áttétel szükséges, amiből a Shimano eddig csak 11-46-ot kínált (418%), az új 10-51-es áttétellel azonban ez jócskán megnő (510%). Természetesen megkapta mind a három szabadalmat, mely az XTR fogaskeréksort jellemezte: Hyperglide+, Beam Spider felépítés, Micro Spline bordázat. Utóbbi azt jelenti, hogy ezt is, az XTR-hez hasonlóan csak ilyen szabványú kazettatestre tudjuk felszerelni, ezt jelenleg a Shimano agyak és bizonyos DT Swiss kerékszettekhez vásárolható rotorok kínálják, azonban belsős információink szerint heteken belül érkezik a kazettatest a Fulcrum kerekekhez is.
  • Lánc: a 12 fokozatú rendszerhez újratervezték a láncot, mely az XTR-el ellentétben nem üreges csapokkal rendelkezik, de a belső lánc oldallapokat itt is megnyújtották, melynek köszönhetően nem csak csendesebben fut, illetve jobban „kapaszkodik” a Narrow-Wide lánckerekeken, hanem az ígéretek szerint a tartóssága is a 11-es rendszerekhez hasonló lesz.
  • Hátsó váltó: szintén hajaz az egy évvel korábbi XTR-re, hiszen kétfajta hátsóváltót fejlesztettek, melyek közül az egyik az új, 10-51-es fogaskeréksort kezeli, a másik pedig a kéttányéros rendszerhez jó, utóbbinál csak a 10-45-ös fogaskeréksor használható. A 13 fogas váltógörgők a csendesebb működésért felelnek, a váltás gyorsaságát pedig a fogaskeréksor és a lánc mellett a hátsóváltó is elősegíti.
  • Tárcsák: az elsőként Dura-Ace tárcsáknál megjelent kiképzés itt is megjelenik, nevezetesen, hogy a szendvics-szerkezetű Ice-Tech tárcsák középső rétegét megnyújtották az agy középpontja felé, így a fékezés közben felhalmozódott hőt sokkal gyorsabban át tudják adni a környezetnek. Ez gyorsabb hűlést, jobb fékhatást, alacsonyabb fékpofa-kopást jelent. A Shimano-hoz hűen csak Centerlock felfogatással elérhetőek.
  • Fékek: a féktárcsák mellett ezt sem hagyták annyiban, az előző széria néha vándorló nyomáspontját az ígéretek szerint ezzel a fékkel bebetonozták, féknyeregből kettő- és négydugattyús változat is elérhető. A fékkarok rögzítési pontja a kormányhoz szintén megváltozott, ezáltal merevebb felépítést kapunk. A free-stroke nyomáspont-állító csavar és a szerszám nélkül állítható fékkartávolság szerencsére még mindig elérhető ezeknél a karoknál.
  • Váltókar(ok): az egysebességes rendszerhez természetesen csak jobboldali váltókart tudunk használni, mely bilincses és I-Spec EV kivitelben is elérhető. Utóbbi az igazi csemege, hiszen a fékkar bilincsére rögzíthetjük a váltókart, mely széles tartományban állítható, személyre szabható. Az első váltókar is ilyen, amennyiben mégis 2×12 rendszernél maradunk, valamint megkapta a Rapidfire Plus MONO kialakítást, mely egy karral teszi lehetővé a fel- és leváltást is.
  • Agyak: a megszokott módon ezek is kónuszos rendszerűek, Centerlock féktárcsa-felfogatással rendelkeznek, a hátsó pedig Micro-Spline felfogatással, mellyel üdvözölhetjük az új 10-51-es fogaskeréksort és búcsút mondhatunk a HG rotorokba belemaródó kazettáknak.

Szállítás

A kerékpárodat MOST ajándék üzembehelyezéssel, mindössze 4500 Forintért szállítjuk ki neked

Alkatrészek, ruhák, kiegészítők esetében 40 ezer forint felett a kiszállítás díjmentes. Ha inkább személyesen vennéd át, gyere a Berguson üzletébe (1035 Budapest, Vihar u 12.), ami díjmentes.

40 000 Forintos rendelés alatt a kiszállítás díja 1200 Ft.

 

Extra Garanciák

12 hónap ingyen szerviz, bármilyen, a garancia fogalmán túli, akár saját hibás eseményre is.

Berguson élettartam vázgarancia

Biztonság

Egy ilyen Kryptonite lakat megvédi a kerékpárodat

30 990 Forintos Kryptonite EVOLUTION MINI7 8,3 x 17,8 cm lakattal + hurokkábellel, egy év ajándék biztosítással, ami 2250 Euro értékig téríti az ellopott kerékpárt!

Most tegyél a kosaradba a kerékpárod mellé egy Kryptonite Evolution Lite Mini lakatot választható kiegészítőként, és ha betartod a feltételeket, a fenti két problémát egyszerre oldod meg!

Válaszd ki a kosárba tételkor ezt a kiegészítőt, és majdnem kész vagy.

Amikor megjött a csomag, vagy átvetted itt a boltban, kövesd a lakat csomagolásán lévő lépéseket, és regisztráld a kerékpárodat a Kryptonite oldalán.

Mik a feltételek? Nézd meg itt! (új ablakban nyílik)

1 évig garantált biztosítással nem érhet baj:

  • nagy kedvezménnyel kapod a lakatot,
  • csak limitált számban elérhető,
  • és csak az internetes vásárlásokhoz biztosítjuk.
Nálunk ennyivel többet kapsz egy kerékpárnál!
  • Lopásbiztosítás*
  • Kamatmentes részletfizetés
  • Díjmentes üzembe helyezés
  • 40 ezer Ft felett ingyenes kiszállítás*
  • 12 hónap ingyen szerviz
  • Élettartam vázgarancia*